27 Mayıs 2012 Pazar

Beni tanııyııın :D

Selaaaam :)
Evet bu benim 2.postum ve bu postta biraz kendimden bahsetmek istiyorum.
Diğer postumda zaten yaşımı ve adımı yazmıştım. :)
Öncelikle sevdiklerimden başlayalım :)
-Ben büyük bir One Direction hayranıyım(Directioner)
-Salaş giyinmeyi severim.
-Dans etmeyi çok seviyorum.
-Şarkı söylemeyi severim fakat sesimi beğenmiyorum :D
-Fotoğraf çekmeyi çok  seviyorum,bir de profesyonel makinam olsaa :D
-İngilizce konuşmayı seviyorum  ( Biraz garibimdir) :D
-Voleybol oynamaya bayılıyorum,benim hayatım diyebilirim :)

 Neyse sevmediklerime geçelim.  :))
-Kediden nefret ederim,bunu herkes bilir zaten.
-Kedi sesine tahammül edemiyorum.
-İkiyüzlülükten nefret ederim.
-Adaletsizlikten nefret ederim.

Müzik tarzıma geçelimm :D
Fazla yerli şarkı dinlemem,bu nerden geliyor bilmiyorum.Dinlersem de bi kaç tane o kadar.
Yabancı şarkılları daha çok dinlerim.Öyle yanii :D

Bye :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder