29 Mayıs 2012 Salı

Saç Modelleri :)

Selaaam!
Okuldan yeni geldim,çok yoruldum  yaa :D Okul gecemize çok az kaldı ve dans çalışmamız gerekiyor,şiir falan ezberlemem gerek,provalar başladı derslere fazla girmiyoruz,çok yoruluyorum :) Neyse ben yine de size yazmaktan vazgeçmicem :) Blog bana bağımlılık yaptı yaa :D Size aldıklarımın resmini koyarım demiştim ama perşembe günü de alışverişe çıkıcam o zaman koyarım  :)
Neyse konumuz Saç Modelleri.Saçlarım çok kabarık ve şekilsizler,piresliyorum ama şekle giirmiyo,sinir oluyorum ve topuz yapıyorum,ayrıca koyacağım resimlerin bazılarını deniyorum çok hoş duruyorlar.Benimle aynı dertte olanlarda saçlarını koyduğum resimlerdeki gibi yapabilirler,Resimlere gelelim :)
Bu aralar bu saç modeline taktım evde hep böyle geziyorum.GAGA saçı diyorum :D 



Aslında basit bi saç modeli,balıksırtı gibi  bişey :)

Bu saç modelini çok beğeniyorum ama yapamıyorum hep karışıyor. :)

Sınav haftasındayken ve saçlarımm şekle girmdiğinde bunu yapıyorum,ideal yani :D 

Çok hoş bir model ama zor sanki :D 


Çok kolay bir model her zaman yapılabilir :) 

Bye :* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder