20 Temmuz 2012 Cuma

Amerikan Bayraklı Şort

Selam!
Bugün orucun ilk günüydü,ben oruç tuttum,oruç tutanların Allah kabul etsin :) Neyse konumuz Amerikan bayraklı şort.Bu aralar çok moda diyebilirim,ama bazı insanlar giymiyor Amerika bayrağı diye.Bizim burda satılsa alırım aam satılmıyor.Kombinlemeye gelirse tişörtü sade kullanırsanız takılarınızı ortaya çıkarabilirsiniz.Yüksek bel olursa bağlamalı gömlek-tişörtle kombin yapabilirsiniz.Bazıları çok kısa oluyor onları genellikle yurtdışındakiler giyiyor.Şortun altına converse giyin bence,topuklu falan hoş olmaz.Ayrıca burda satılmıyor ve bazı yerlerde de satılmıyordur eminim kendimiz yapabiliriz ama bende cesaret yok onu yapmaya,yanlış bi şey yaparım diye korkuyorum.Ben video da koyacağım ordan yardım alarak yapabilirsiniz.









Arkadaşlar burda kız kendisi yapıyor,ama ben cesaret edemiyorum :(

Bye :*

2 yorum: