17 Temmuz 2012 Salı

Yaz Trendleri:Ray Ban Güneş Gözlüğü

Selam!
Arkadaşlar öncelikle sizden çok özür dilerim 2 gündür kuzenimin sünnet düğünüyle uğraştık bu süre içerisinde bloguma hiç giremedim ve dün bilgisayara fazla giremedim yorgundum sonra denize gittik ve akşam 21.00'da geldim.Ask.fm'ime girdiğimde hep haterlardan gelen sorular vardı.Ve dün blogumu bırakmayı düşündüm.Simay ve bi kaç arkadaşım daha bana destek oldu çok teşekkür ederim hepsine.Neyse yaz trendleriyle devam ediyorum.Rayban gözlükler.Kaç senediir moda olan bu gözlükler hem erkeklerde hem de genç kızların gözünden düşmüyor diyeyim.Renklisinden tut desenlisine kadar her çeşidi var.Çakması da var orjinali de.Bende 2 tane var Bodrum'dan almıştım,orjinalinden 1 rengini almaktansa çakmasından her rengini al kıyafetlerinle daha kolay kombin yapabilirsiniz bence.Kışın fazla güneş gözlüğü takılmaz herhalde :D Yazın kot şort,üstüne askılı ya da tişörtle altına ayakkabı olark da converse giyerseniz çok hoş olabilir bence.Bende mor ve mavi-siyah var.Mor gözlüğü kot şortla üstüne de mor tonlarında ya da beyaz bi tişörtle kombin yapıyorum altına da converse.Mavi-siyah'ı da aynı şekilde şort ve mavi ci tişörtle kombin yapıyorum altına yine siyah converse giyiyorum,çok hoş oluyor :)
Dışı siyah içi renkli desenli bi Rayban.Bunu kesinlikle renkli bi tişörtle kombin yapmalısınız.

Siyah-beyaz Rayban.Bunu da beyaz tişörtle siyah şortla ve  siyah converse ile kombin yapabilirsiniz.

Çook şekeer.Ben çok beğendim.Pembe sade bi tişörtle kombin yapın.Çünkü zaten gözlük desenli tişört te desenli olursa bence hoş olmaz.Altına da beyaz converse giyin.Şortu da açık mavi bi şortla kombinleyebilirsiniz.


Mavii.Siyah bi şort üstüne beyaz ya da mavi bi tişört altına da beyaz ayakkabı.

Beyaz her şeye uyar.


Beyaz bi tişört.altna kırmızı ya da siyah bi şort olabilir.Ayakkabı olarak beyaz converse iyi olabilir.

Bye :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder