29 Temmuz 2012 Pazar

Hakkımda!


-23 Ekim'de Manavgat/Antalya'da doğdum,14 yaşındayım.
-Manavgat'ta yaşıyorum.
-En yakın arkadaşım Simay.
-Kedilere fobim var..
-Directioner,Belieber,Katycats,Selenator,Smiler,Lovatics'im
-Daha çok yabancı şarkı dinlerim.
-Arkadaşlarıma çok çok önerm veririm,yani bana ihanet ederlerse gerçekten yıkılırım yani.
-Çok rahat bi insanımdır,yani eve misafir gelmedikten sonra hep pijamalarımla dururum.
-Gözlüklüyüm,gözlerim miyop.
-En büyük hedefim istediğim liseyi tutturabilmek.
-Fazla makyaj yapmam,özel günlerde falan yaparım.
-Sesimi beğenmememe rağmen evde yalnızken hep şarkı söylerim.
-Beni tanımadan yargılayacak olursanız çok havalı,kendini beğenmiş falan diyebilirsiniz ama asla öyle değilimdir.
-Bloggerliğim iyi olmamasına rağmen post yazmayı çok seviyorum.
-Sinirli bi insanımdır.
-Yazarlığım iyidir,yani hikaye falan yazarım.
-Bi aralar gitar çalıyodum.
-Fotoğraf çekmeyi çook severim.
-Paten kaymayı,alışveriş yapmayı falan çook severim.
-Makyaj malzemem boldur fakat kullanmıyorum,demiştim diğer maddede de.
Aslında daha var ama aklıma gelmiyor :D




Bye :*


1 yorum: