2 Temmuz 2012 Pazartesi

Donut Topuz

Selam!
Dün size post atamadığım için üzgünüm.Bugün de misafir gelecek gelmeden önce size post atayım dedim.Neyse size bugünlerde moda olan donut topuzdan bahsetmek istiyorum.Ayrıca balerin topuzu da deniliyor.Yapımı için donut şeklinde bir donut toka gerekiyor.Bazı tuhafiyelerde falan satılıyor.Ben bi tuhafiyeciden almıştım.Çoraptan da yapılıyor.
Bu videoda tokanın yapılışını gösteriyor. :)

Bu da topuzun yapılışı :) 

Bu da topuzun son hali.Çok tatlı duruyor ve çok basit :) 
Kolay Gelsiiin :) 

http://ask.fm/UnzileCelik İstediğinizi soruun :) 

Bye :*

2 yorum:

  1. Evet bende çok severim donut topuzu :)

    blogunu çok sevdim canım , beklerim banada :)

    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. kafada çok güzel duruyorlar :)
    Teşekkür ederim senin blogunda çok güzeel :))

    YanıtlaSil