18 Temmuz 2012 Çarşamba

Avril Lavigne's Hair

Selam!
Bugün size Avril Lavigne'nin saçlarından bahsedeceğim.Şimdi ben Avril'e küçüüklüğümden beri bi hayranlığım vardır,saçları olsun giyim tarzı olsun,şarkıları,klipleri olsun hayranım ona.Avril'i komşumuzdan öğrendim,duvarlarında hep onun posterleri,röportajları asılıydı.Bize hep Avril şarkıları dinletirdi.Ben ilk Avril'i gördüğümde saçları kahverengi gibiydi,sonra saçlarını sarı yaptırdı,aralarına renk attırdı falan ve en sonunda da bi kısmını kazıttırdı.Herkesin de bildiği gibi Avril'in tarzı rock hatta mağazası bile var.Saçlarını da on göre yapıyor zaten.Saçları hep aynı uzunlukta nerdeyse.Kim Avril'e 27 yaşında derki?Hiç göstermiyor değil mi? Bence saçlarından dolayı genç gösteriyor.Saçlarını hep düz görüyoruz ama dalgalı kıvırcık yaptığında da çok güzel görünüyor.Salarına siyah,pembe ve yeşil attırmıştı.En beğendiğim ise Pembe ve yeşil olmuştu.Resimlere geçelim :)
Smile klibinde saçları yeşildii :) Sprey mi gerçek mi bilmiyorum

İşte bu çok hooş!


                              Burda saçlarının bi kısmı pembeydi bence çok iyi :)      
Dip dye hair gibi değil mi?

Sarı ve dalgalıı,muhteşeem :)

Bu da dip dye hair gibi.Sarı saça siyah saç uymuyor fazla.

Yine pembee :D

Evet ben Avril'i ilk gördüğümde saçları böyleydi,çok değişik gözükmüyor mu ?ü

Ve son halii,bence yine güzeel :)

Bye :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder