20 Haziran 2012 Çarşamba

Alışveriiiş :D

Selam!
Bugün 12.00'de Simay ve Eda'yla buluştuk. Manavgat'a LC Waikiki yapıldı,açılışı da bugündü.Gittik baktık tabela falan var ama her yer karton dolu.Gittik sorduk cumartesi gününe ertelenmiş,üzüldük yani.Bizde ordan BurgerKing'e gittik.Bi şeyler içtik,3 saat falan oturduk.Sonra Pamira,Koton,Cosmetica,Akdeniz Eczanesi,Amora,Kuqpeli,Tüter,Teknosa,bi kaç takıcı falan gezdik öyle.Tabii bi şeyler aldık.Sonra eve gelince denize gittik,çok harikaydı :) Neyse çok konuştum aldıklarıma gelince:
Cosmetica 'dan Palmolive Thermal Spa Duj Jeli-390 (normalde 6.90 ama indirimde) Hindistan cevizli ve yanında sünger hediyeli.Peeling özelliği var ve cildi yumşatıyor. Tavsiye ederim. :)

Süngeri :)

Ojeleriim.Alix Avien Shine Plus 110.Cosmetica-1.40 olması lazım hatırlamıyorum.
Flormar Pretty Nail Enamel P20-1.00 TL-Akdeniz Eczanesi. :) 
Cosmetica'dan aldığım ikili bileklikleeer.0.60 TL.Çok uygun bence :)

:)


Washi Tape-0.75 TL (iki tanesi) Yurtdışında çok meşur olan bantlaar.Bunlardan arıyordum zaten,DIY'da da çok yardımcıı :) Tüter'den aldım.

Burdaa rengi belli olmamış fazl,neon pembe.Cosmetica'dan 0.60 TL'ydi. :)

Bi takıcıdan almıştım.Renkler belli olmamış.Neon yeşil-turuncu-mor-fuşya.Tanesi 0.25 TL,4 tane aldım 1.00 TL . :) Renkleri çok hoşuma gitti :) 

Uzun süre sonra alışveriş yaptım.Simayla aynı şeyleri aldık bu aradaa :D 
Bye :*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder