8 Haziran 2012 Cuma

Karne Günü :)

Selam!
Bugün karnelerimizi aldık ve tatil başladı :D Aslında benim için 1 hafta önce başlamıştı,neyse.Takdirimi aldım :) Neyse,size karne gününde ne giydiklerimi göstermek istedim.Siz kombinimi anlatayım.Şimdi narçiçeği askılı giydim,üstüne salaş beyaz gömlek gibi bi t-shirt giydim.Altıma kot şortumu giydim ve o salaş t-shirti içine kattım. Altına beyaz babet giydim ve kahverengi çanta taktım,kahverengi çanta hiç olmamış diye düşünebilirsiniz ama bu kombine uygun en iyi o çantam vardı.Kolye olarak baykuşlu kolyemi taktım. Saçlarımı düzleştirip at kuyruğu yaptım :)  Resimlere geçelim;
Bu benim canıım şortuum :) LC Waikiki'den almıştım.

Evet bu benim askılım,yüzücü atlet de deniyor.Abartmıyorum neredeyse her rengi var,bi ara yazarım :)

Ohaa,çok geniş diyebilirsiniz,çünkü salaş bi t-shirt.Tiffany'den 1 yıl önce falan almıştım. :) 

Ablamın beyaz babetleri. Zor izin aldım giymek için ve çok kirlettim :D 20 TL'ye almış,bunun laciverti de var.

Bunun gibi 3 çantam daha var,yandan küçük çantalar vazgeçilmezlerimin arasındadır. Bi çantacıdan almıştım 15 TL'ye :)

Ve baykuşlu kolyeem. Böyle uzun kolyeler bu yıl çok moda biliyorsunuz,bende de vardır 4 tane falan.Şirince'den 15 TL'ye almıştım :) 

Bye :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder