7 Haziran 2012 Perşembe

Bodrum'dan :)

Selam!
Size Bodrum'dan aldıklarımın postunu yazacaktım.Evet bodrum maceramı anlatayım kısaca :D Pazartesi 06.00'da yola çıktık -erken olduu- mola vererek gittik.Forum Aydın'a uğradık,sonra Meryem Ana Kilisesi'ne gittik,ordan Efes'e gittik,ordak Şirince'ye ve Bodrum. 2. gün sabah havuzdaydık ,öğlen Bodrum Kalesi'ni  ve ordan Bodrum caddelerini gezdik akşamüstü havuzdaydık yine ve akşam Bodrum deniz kenarında dolaştık :) 3.gün havuza gireebilirdik ama biz kızlarla bavullarımızı falan topladık,sonra havuz kenarında oturduk,sonra 13.00 gibi yola çıktık ve mola vererek 22.30'da eve geldik.Şimdi neler aldıklarımın resimleri ;
Şirince'den Edoşum almış bana :* 

Şirince'den 15 TL'ye aldım :)

Flaş patlamış,yazı gözükmüyor.Canım Ablam yazıyor,ablişime aldım Şirince'den 2.50 TL'ye :)

Bodrum'da caddede gezerken aldım 20 TL'ye :) 


Yine flaş patlamış :C Meleğime aldım Şirince'den 2.50 TL'ye :) Canım Babam yazılı bulamadım.

Forum Aydın-Collins'den 14.90 mıydı neydi tam hatırlamıyorum.Biraz kirlendi :D 

Şirince'den aldım :) Her harf 2.50 TL'ye satılıyor. Ailemizin harfleri :*

DreamYou'yu yolculuğa çıkmadan önce almıştım,canım sıkılmasın diye.5 Tl'ye :)
Cosmo Girl'ü Forum Aydın-D&R'den aldım 5 TL'ye :)

                                    
Bodrum caddesinde gezerken aldım 15 TL'ye :)  


Bye :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder