3 Haziran 2012 Pazar

Neon is everywhere!

Selam!
Arkadaşlar yarın  Bodrum'a gidiyorum 3 gün yokum,yani size ancak perşembe günü post yazabileceğim,kusura bakmayın :C Neyse bugün annemle alışverişe çıktım,Bodrum alışverişi.Eksiklerim falan vardı onları aldım.Şuan hem bavulumu hazırlıyorum hem size post yazıyorum :D Neyse konumuz Neon. Bildiğiniz gibi bu yıl çok moda,kıyafetlerden tuut tırnaklara kadaaar :D  O kadar moda yani :D Bende pembe neon salaş bi t-shirt var,Tiffany'den almıştım,bi ara resmini atarım.Ayrıca Flormar Neon markalı yeşil ojem var,yazın Cosmmetica'dan almıştım ama hiç sürmedim,1 kat sürüldüğünde rengini almıyor tam,2 kat sürmeniz gerek,ben hiç sürmedim :D Neyse resimlere geçelim :)
Neon vanslar ,kıskanmadım :D

Blazerler,etekler,ve çantalar neon,çok güzeeel :D 


Oha yaa çok hoooş :)


 
Bu fotoğrafı görünce yuuuuuh dedim,abartmıyorum.Ölüyorum falan dedim kendi kendime,o derece beğendim. :D

Evet,bikinilerde de neon renk kullanılıyor,hatta bugün alıcaktım mor rengini sonra vazgeçtim.Resimdeki Vanessa  Hudgens :)

Bye :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder