14 Haziran 2012 Perşembe

Babam sağolsun :)

Selam!
Dün annem evi temizliyordu,dolabını falan.Babamın artık giymediği 3 tane tişörtü varmış,bana verdi.Ben anneme söyleyip duruyordum zaten.Demiştim size salaş giyinmeyi seviyorum diye,tarzım bu :') Salaş giyinmemim başka nedeni de göbeğimi fazla belli etmiyor.Aşırı  bol bi tişörtüde altıma giydiğim şort ya da skinny nin içine katıyorum. Aslında aşırıya kaçmamaya dikkat ederim :) Normal salaş bi tişörtü skinny ve şortun üstüne giyerim,eteklerde tercih etmem,zaten fazla etek giyen birisi değilimdir.Peki altına nasıl bi ayakkabı giyiyorum : Şimdi bol tişörtler sizi hep sportif gösterir.Altına vans şeklinde bi ayakkabı ya da converse giyiyorum.Çanta olarak spor bi çanta takıyorum.Kolye,yüzük ya da bilezik takmam.Sadece süslü olmayan sizi şeker gösteren bi küpe takabilirsiniz ben de öyle yapıyorum.Saçımı salarım,örerim ya da topuz yaparım :) Neyse ya çok konuştum,resimlere gelelim :D

Babam bunu gençliğinde giyermiş,bunu mu giyiceksin diyebilirsiniz,benim tarzım bu.Bunu şortun içine katıp giyilebilir ya da taytla giyilebilir,altına da siyah converse :)

Buna hayran kaldım,ama biraz uzun.Fotoğrafı çekerken üstündeki Amerika bayrağını gördüm,Amerika bayraklı tişört arıyordum tepki verebilirsiniz Türküm ve gurur duyuyorum.Neyse bunu skinnyy ile giymeyi tercih ediyorum.Altına siyah converse olabilir. :)

Bu da lakos,ben lakosları çok seviyorum ve 5 tane falan var.Neyse burda tam belli olmamış ama rengi limon sarısı.Çok hoş ya :D Bunu kombinlemedim. 
Bye :* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder