9 Haziran 2012 Cumartesi

Ünlülerin Dövmelerii :)

Selam!
Kızlar 8.sınıf oldum artık ve annem 1 hafta özgürsün 1 hafta ders çalışıcaksın diyor.Özgür olduğum günlerde size çok post yazıcam,ders çalışacağım günlerde de akşam yazarım 2 tane.Neyse bugün ben post konusu bulamadığım için size geç yazıyorum.İnternette gezerken Rihanna'nın dövmesini gördüm ve aklıma Ünlülerin Dövmeleri hakkında post yazmak geldi.Resimleri yorumlayacağım :) 
Britney Spears'ın dövmesi,fazla belli olmuyor. :) 

Rihanna'nın bu dövmesi çok hoşuma gidiyor. :) 

Miley Cyrus'un kulağında LOVE yazıyor,hoş bir dövme fakat fazla belli olmuyor. :)

Megan Fox'un dövmesi,ben yazılı dövmeleri fazla sevmiyoum,sevmiyorum derken büyük olanları sevmiyorum,sade olanlar daha hoş. :)


Harry Styles'in dövmesine bayılıyorum,çünkü her yıldızın köşesi grup üyelerini temsil ediyor bence çok hoş :) Zaten ben One Direction hastasıyım. :) 

Katy Perry'nin dövmesi.Çok tatlı bence :)

Zayn Malik'in dövmeleri,evet Zayn'in çok dövmesi var bence güzeller :)
Bye :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder